.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردشگری سلامت در مازندران سنتی است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت :توسعه زیر ساخت ها برای گردشگری سلامت و درمان پزشکی در استان اندک است و گردشگری سلامت به صورت سنتی انجام می شود.

به گزارش شمال نیوزˈ حسین باقری ˈ روز یکشنبه در محل ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفت و گو با خبرنگاران به وجود چشمه ها و آب گرم های طبیعی استان اشاره کرد و فزود: در هفت سال اخیر حدود 100میلیارد ریال در این مناطق سرمایه گذاری شده است.

وی به آوجود آبگرم شهرهای رامسر، لاویج نور، لاریجان ،آب اسک و رینه لاریجان اشاره کرد و افزود: در این مناطق اماکن اقامتی و استخر ها و حوضچه های مخصوص ساخته شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطر نشان کرد: ماسه درمانی، لجن درمانی و ییلاقات خوش آب و هوا از مناطق نمونه گردشگری سلامت مازندران است که به صورت سنتی مورد استقبال و استفاده گردشگران قرار می گیرد.

باقری به وجود چندین سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: طبیعت گردی با هدف استفاده از آب و هوای سالم و آرامش روحی و روانی در تمامی نقاط استان وجود دارد که با ایجاد زیر ساخت ها می توان این صنعت را شکوفا کرد.

وی به فواید آب های گرم معدنی و گوگردی برای درمان دردهای استخوانی و پوستی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: زمینه برای توسعه استفاده از مواهب طبیعی با هدف درمان پزشکی وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری همایش ملی گردشگری سلامت در خرداد ماه سال جاری به میزبانی استان خبر داد و بیان داشت: این همایش با هدف بررسی اهمیت توجه به گردشگری سلامت در دو حوزه سنتی و پزشکی برگزار می شود.

باقری با بیان اینکه این همایش با همکاری اداره کل بازرگانی، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: مقالات زیادی در حوزه گردشگری سلامت و راهکار های توسعه گردشگری سلامت به دبیرخانه ارسال شده است.

باقری گفت: در حال حاضر عمده سفر ها به مازندران با هدف استفاده از مواهب طبیعی و به نوعی گردشگری سلامت انجام می شود.

مازندران در تعطیلات نوروزی پذیرای میلیون ها گردشگر است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.568 seconds.